L’Institut

L’Institut Salvador Espriu és un centre educatiu de referència a Salt (Gironès). Té uns 800 alumnes i 90 professionals docents i d’equips socials.

• Missió: Educació integral de qualitat per a la igualtat d’oportunitats i la cohesió social.
  • Visió: Ser un centre educatiu de referència a Salt pel que fa a la innovació i la millora contínua, que contribueixi al progrés social de l’alumnat i del municipi.
  • Valors: Fomentem l’aprenentatge, el tracte humà, la professionalitat i el compromís social.

Ensenyaments impartits:

Educació secundària obligatòria (ESO) | Projecte singular: «Joves emprenedors» | Batxillerat d’humanitats i ciències socials | Batxillerat de ciències i tecnologia | Cicles de formació professional de Grau mitjà (CFGM) de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) i Grau mitjà de Jardineria i Floristeria (dual) | Grau Mitjà de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure (GUIAMN)

Audiovisual amb salutació de l’Equip directiu (en preparació)

Referència: versió 1.1 (4/3/23). CCOM. Aquesta pàgina pot quedar obsoleta un cop impresa