Aules de capacitació digital

El nostre centre forma part d’una Xarxa de centres de Capacitació Digital creada pel Departament d’Educació i finançada pel Ministerio de Educación y FP i fons Next Generation EU. Aquesta xarxa està formada per instituts de formació professional i escoles d’adults que oferim cursos gratuïts de capacitació digital de diversos nivells, des del nivell més bàsic fins a l’àmbit professional:

Curs

Durada i destinataris

Curs 1. Digitals, nivell A. Descobrim el món digital (15 hores)

Dirigit a persones que fan ús esporàdic de les eines digitals.

– Descobrim el mòbil, Explorem el dispositiu: Coneixem les icones, la bateria i el carregador. Les operadores. La primera trucada. Els meus contactes i els preferits. To de trucada: volum i vibració, rebre trucades i SMS.

– Que hi ha algú? La botiga d’aplicacions. Instal·lar aplicacions, configurar el WhatsApp, enviar missatges.

– El poso al meu gust. Aspectes bàsics de configuració (wifi, dades, utilitats…) Interfície d’usuari.

Curs 2. Més digitals, nivell B. Ens movem pel món digital (15 hores)

Per a persones que utilitzen algunes eines digitals de forma regular, però que són autònomes per donar-los nous usos.

– El meu primer correu. Gestió del correu. Els meus contactes. Configuració del compte de correu.

– Faig fotos i vídeos. La càmera de mòbil, m’he fet una Selfie. La galeria d’imatges.

– La immensitat digital. Navegar pel web. Cerquem i consultem informació. Adreces preferides.

Curs 3. Més digitals, nivell C. Ens endinsem en el món digital (15 hores)

Per a persones amb autonomia digital que volen aprofundir en les seves competències.

– Com puc anar a…. On està aquest museu? Bus, metro, tramvia… Quin temps farà? A quina hora sortim de casa?

– Tot a la butxaca. El banc a la butxaca. Quin dia tinc hora del metge? Fem tràmits en línia. Identificació digital (Cl@ve / idCAT mòbil)

– Guardem i compartim. Tot el material junt, fem un àlbum de fotos, què fem amb els vídeos?, compartir-ho!

– Relaxem-nos i gaudim. Escoltem música, mirem pel·lícules i sèries, llegim.

Curs 4. Digitalització aplicada a l’entorn professional. (30 hores)

Per a persones amb competències digitals en l’àmbit personal que vulguin ampliar-les en els sectors de la indústria, els serveis i la comunicació.

– Dissenys digitals a la xarxa

– Ús i configuració d’impressores 3D

– Ús de les ulleres de realitat virtual

– Selecció de materials per a la impressió

– Manteniment de l’equip i ús de les talladores làser

La superació d’aquests cursos dona dret als certificats d’aprofitament corresponents.
Si esteu interessats o interessades, passeu per secretaria en horari d’atenció al públic.