Activitats extraescolars

Organitzades per l’Associació Esportiva Escolar (AEE)

El nostre centre forma part del PCEE intentant fomentar l’activitat física entre els alumnes.

Les activitats proposades es faran d’octubre a maig al pavelló d’esports municipal o a la piscina municipal un dia per setmana i són:

• Posa’t en forma: els dijous de 15,45 a 17,15h., Activitat per nois i noies en la que treballarem condició física i diferents esports, individuals i d’equip. L’activitat comença el dijous 5 d’octubre.
    Natació extraescolar: els dimecres de 16,00 a 17,15h. Activitat per a nois i noies que volen perfeccionar la natació i les activitat aquàtiques o per aprendre a nedar.
  • Futbol sala per a noies: els dilluns de 15,30 a 17,00h., Activitat per a noies que volen aprendre i millorar l’aprenentatge del futbol-sala. L’activitat comença el dilluns 2 d’octubre.
    Futbol sala per a nois: els divendres de 15,30 a 17,00h. Activitat per a nois que volen aprendre i millorar l’aprenentatge del futbol-sala. Participarem en alguna trobada escolar a nivell comarcal.
  • Dansa i altres activitats amb suport musical.
  • Piragüisme: 4 divendres del 1r trimestre i 4 divendres del 3r trimestre.

Per a qualsevol consulta: tmasoi@institutcampalans.net