UAP21. NATURE

Aquest curs tots estem treballant des de noves mirades i maneres de fer diferents, per anar superant els obstacles i poder educar i acompanyar els nostres alumnes.

Un d’aquests reptes ha estat el de fer la UAP (la Cantata per la Pau) a la que el nostre centre participa des dels seus inicis any rere any.

Aquest curs ens hem reinventat i davant la impossibilitat d’anar al teatre hem buscat un altre llenguatge per a poder expressar a través de la música un missatge de reflexió i solidaritat. És  per això que hem fet una pel·lícula, Nature i ens hem adaptat a la nova realitat.

Esperem que us agradi i que valoreu que davant totes les dificultats hem aconseguit tirar endavant aquest projecte tan estimat pel nostre centre en el que hi han participat els alumnes de 2n E i 2n A.