The Fonix 2016

Un any més alguns dels nostres alumnes de l’institut participen en el concurs de llengua anglesa FONIX, concurs d’anglès interescolar de Catalunya que està organitzat per International House, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i activitts vers l’excel.lència, i en el del pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància en la societat actual.
Ahir dissabte va tenir lloc la part de l’eliminatòria que es feia a Girona. Van prendre-hi part en Roger Maqueda, de 1r d’ESO; la Paula Calvo, de 2n; l’Íria Caballé, de 3r; la Laura Vila de 4t; la Neus Martí, de 1r de batxillerat i l’Alba Artigas de 2n de Bat.
Al Fonix hi participen alumnes que tenen un bon nivell d’anglès, i com en tantes altres disciplines, els concursos són un espai per demostrar la vàlua dels concursants, sí, però també un estímul per continuar progressant i continuar aprenent per a tots aquells que hi prenen part. Desitgem als nostres alumnes que hagin gaudit de l’experiència, val a dir que per alguns d’ells no era pas la primera vegada que hi participaven. Molta sort!

“Falcó de notícies”
28 febrer 2016