La petjada del món clàssic

Us fem saber que l’institut d’Anglès ja té un altre bloc fet per penjar-hi els treballs dels alumnes. Es tracta del bloc “La petjada del món clàssic”.

Com gairebé ja deveu haver deduït pel títol, en aquest cas parlem d’un bloc fet per una colla d’alumnes de 4t d’ESO del grup +de8, que tenen interès per descobrir que en el nostre món d’avui encara hi ha moltes restes del món clàssic, grec o llatí, moltes més de les que ens pensem. I això és justament el que volen descobrir les nostres alumnes. Per exemple s’adonaran, ben segur, que en el món de l’alimentació o de la higiene hi ha noms provinents del llatí, Aurum (marca d’oli) o Venus (colònia), o bé que per donar prestigi i glamour a un determinat producte, els creadors busquen un nom evocador i seductor, com l’esmentat Venus. No cal dir que hi ha algunes llibreries dedicades a programar viatges que s’anomenen Ulisses, en record de l’heroi i viatger grec, protagonista de tantes aventures.

N’hi ha un munt, ja ho veureu. Si voleu seguir les seves troballes, aquí us escrivim l’adreça: http://blocs.xtec.cat/lapetjadadelmonclassic/. I si voleu fer-hi aportacions, també seran benvingudes.
“Falcó de notícies”
28 febrer 2016