Viatge d’estudis: Roma

A la matinada d’avui mateix, alumnes de 1r de batxillerat del nostre institut, acompanyades dels professors Pere Parramon i Albert Prat han viatjat a Roma per emprendre el seu primer viatge d’estudis cap al cor d’una de les ciutats bressol de la nostra civilització. Aquest model de viatge de tres dies es va programar també el curs passat i es va oferir a tots els alumnes de batxillerat, perquè estem convençuts que es tracta d’una experiència tan rica i completa, que per això el centre el programa i l’ofereix. Però els alumnes d’aquell any van declinar l’oferiment, i, encara que en un primer moment van decidir que ja el farien quan fessin segon de Bat., ara s’han trobat que ja tenen altres interessos, i tampoc no hi han volgut anar. Així que el viatge s’ha acabat fent únicament amb alumnes de primer curs.
Com que Roma té una oferta d’història, de monuments i de cultura tan vasta, que mereix que es visiti ella sola de dalt a baix, a peu o en transport públic, podem dir que amb aquest tipus de viatge t’acabes coneixent la ciutat com el palmell de la mà. Tot i així sempre queden coses per tornar-hi, és el que tenen les grans ciutats del món.
Sabem que ja són a Roma i que estan molt bé. A la tornada ja ens explicaran la seva experiència i també la compartirem amb vosaltres.
“Falcó de notícies”
03 març 2016