Sortida en bicicleta i orientació amb els alumnes de 2n d’ESO

Aquest dimarts 12 de novembre hem realitzat la sortida en bicicleta amb els alumnes de 2n d’ESO. Hem anat pel carril bici fins al Pla dels Socs de Salt. Allà els alumnes, repartits en grups de tres, han realitzat un recorregut d’orientació també en bicicleta. Els alumnes havien de trobar 16 fites senyalitzades en un plànol com més ràpidament millor. Aquest any hem tingut un equip guanyador que ha batut els rècords de tots els anys anteriors. Han estat els més ràpids en la localització de les fites, molt bona participació i interès per part de tots els alumnes. A alguns la tornada se’ls ha fet una mica llarga. Trobem a faltar que els joves utilitzin més les bicicletes, tenim un entorn excepcional i un carril bici a tocar de casa al qual li podríem treure molt més suc!

Des de l’àrea d’educació física volem animar a les famílies i als amics  a fer activitat esportiva plegats, per potenciar els valors de l’esport, millorar la condició física, fer salut i millorar les relacions socials.