Sortida a Banyoles

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, el dilluns 12 de maig de 2014, els alumnes de 1r d’ESO fan una sortida a Banyoles organitzada pel Departament de Socials i Ciències Experimentals. L’objectiu de l’activitat és posar en pràctica els coneixements adquirits de prehistòria i aprofundir en l’estudi de la fauna de l’estany de Banyoles.

Els alumnes participaran en diferents tallers: un farà referència al món del Neolític amb el nom “Anem a encendre foc!”, en què per un dia es traslladaran a les formes de vida pròpies d’aquesta època tan llunyana de la nostra; l’altre lligat al tema de les ciències naturals es titula “L’estany, un ecosistema!”
L’horari de sortida és a les 8.30, i l’arribada serà al voltant de 2/4 de 5 de la tarda. A la tornada l’autocar farà parades a Bonmatí, Anglès i la Cellera de Ter.
El punt sortida i d’arribada serà al carrer del supermercat Dia.

Es recomana que els alumnes duguin esmorzar i dinar, i, és clar, un calçat còmode i estris per poder escriure.

Desitgem que tinguin un bon dia i que sigui una magnífica sortida.

La Direcció