6 de maig, Portes Obertes a l’institut

Demà, dia 6 de maig, és el dia de portes obertes a l'institut Rafael Campalans. A les 8 del vespre tindrà lloc una reunió amb els pares i mares dels alumnes de 4t d'ESO en què s'explicaran les possibilitats d'estudis que es poden seguir un cop acabada l'etapa obligatòria d'ESO. Aquest és un moment important per als i les alumnes de 4t, ja que estan decidint cap on volen orientar els seus estudis postobligatoris, ja sigui en el camp dels cicles formatius o cap al batxillerat. Els nois i noies volen decidir el seu futur però val a dir i no cal oblidar que és molt i molt important el paper de les famílies en aquesta presa de decisions.
A la mateixa reunió es donaran els resultats individuals de la prova de Competències Bàsiques que es va realitzar al mes de febrer, i un altre document molt important que es lliurarà als pares i mares assistents és l'informe que anomenem "Consell orientador", resultat de la feina d'orientació que s'ha anat duent a terme al llarg del curs entre l'alumnat de 4t.

En finalitzar aquesta reunió, els interessats en els cicles formatius d'informàtica que s'imparteixen a l'institut Rafael Campalans seran atesos pel professorat del centre especialitzat en Informàtica.
Així doncs, tots els que vulgueu participar en aquesta trobada, us esperem demà a les 8 del vespre a la biblioteca de l'institut.

La Direcció