Projectes de recerca de 4t: quina bona experiència!

Ahir dimecres 29 de maig els alumnes de 4t d’ESO van presentar, oralment i davant dels seus companys de curs i del professorat assistent, el seu projecte de recerca a la biblioteca de l’institut.
Els alumnes de 4t realitzen durant el curs un treball d’investigació al voltant d’un tema que és “L’any que vaig néixer”, dintre de la matèria de Socials. Tal com
es desprèn del títol, treballen tot allò que es relaciona amb el seu any de naixença: hi ha una part que és totalment personal, en què nois i noies descobreixen aspectes de la seva família i d’ells mateixos; i de l’altra, fan recerca sobre temes d’un àmbit més general, com són la política, la moda, els esports, els governants, la societat, la demografia, etc.
El que és interessant de l’acte d’ahir és que els nois i noies han de fer una exposició pública i formal de la seva recerca, i és una manera de perdre la por a parlar en públic a l’hora que també fan pràctica d’unes habilitats treballades a classe com és l’expressió oral.
Val a dir que les exposicions foren molt correctes i fins i tot amenes i interessants per persones que no han seguit els treballs dels alumnes en primera línia.
Falcó de notícies