Guanyadors del concurs de Matemàtiques: l’Esprint

El passat 16 de maig, a les 6 de la tarda, a l’auditori de l’edifici vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya, es van lliurar els premis dels Problemes a l’Esprint.
Es tracta d’un concurs telemàtic, realitzat a tot el territori de parla catalana, de problemes encadenats. El grup guanyador és el que el resol tots els problemes en el menor temps.  L’institut Rafael Campalans va participar a les categories de 1r i 2n d’ESO i 3r i 4t d’ESO. L’equip de 1r i 2n d’ESO va resultar guanyador en la seva categoria.
Els alumnes que formaven part d’aquest grup són: Júlia Muntada, Eva Quer, Mar Capdevila, Guillem Bartrina, Rosa M. Bohórquez, Neus Martí, Estel Turon i Natàlia Puig de segon d’ESO i Marc Trias, Estel Artigas, Ariadna Torrent, Sira Ausellé, Adriana Sarmiento, Cèlia Sureda, Sandra Plaza i Laura Vila de primer d’ESO.

12 d’aquests alumnes amb alguns pares acompanyants i els professors M. Àngels López i Rafel Martí van anar a Barcelona a recollir el premi, que van recollir tres representants, de mans de la Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau, i del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Falcó de notícies