Ens apropem a la Geologia

Avui 30 d’abril, el Dr. Eduard Saura, investigador del Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera, CSIC, Barcelona, ens ha vingut a fer una xerrada al centre pels alumnes de primer de batxillerat i els alumnes de Ciències de la Terra de segon de batxillerat.
Ens ha dedicat una xerrada molt interessant titulada “ La Geologia: una ciència global”, en la qual ens ha explicat d’una manera molt amena a tots els assistents, en què consisteix la geologia, quines àrees treballen, les diferents escales les quals els geòlegs i geofísics poden treballar i també les seves investigacions.Entre les seves investigacions ens ha explicat els diferents punts del món on treballa, quines recerques fan i la importància de donar-les a conèixer al públic en general perquè després les puguin fer servir la resta d’investigadors.
Ha sigut un honor per part del centre, professorat i alumnat, que un investigador en geologia ens vingués a explicar què fan els investigadors/es en aquesta àrea i animar a l’alumnat a estudiar-la en els seus futurs estudis universitaris.
“Falcó de notícies”