Hem viatjat a Kenitra

Dimecres passat, 29 d’abril, l’escriptora Maria Mercè Roca va venir a l’institut a fer una tertúlia literària amb un grup d’alumnes de 3r, tot i que estava oberta a tothom, alumnes i professorat. La xerrada va durar de les quatre fins a quarts de sis.
Maria Mercè Roca ha escrit molts llibres de diferents estils i adreçats a públics distints, ja sigui adolescents o adults. Tot i que va parlar globalment de la seva obra literària, l’escriptora es va centrar en Kenitra, ja que Kenitra és un dels seus llibres juvenils i els que enguany llegeixen els alumnes de 3r d’ESO, ja que es tracta d’una de les lectures obligatòries del curs.
La Maria Mercè Roca va explicar un munt de coses interessants. Els alumnes van fer moltes preguntes a l’autora i ella va anar responent, així doncs van poder resoldre àmpliament els dubtes que se’ls haguessin plantejat durant la lectura.
En finalitzar l’acte, des de l’institut es va agrair la presència de la Maria Mercè Roca i la feina feta amb un ram de flors.

Manpreet Kaur