Els nostres escriptors guanyadors

Cada any per la diada de Sant Jordi a l’institut es convoca un concurs literari per celebrar la diada de Catalunya, i per conmemorar concretament la festa del llibre i de la rosa. Com cada any els alumnes de tots els nivells d’ESO i Batxillerat participen en aquest concurs fent un relat sobre un tema que se’ls proposa. Enguany havien de parlar sobre l’esperit viatger, en record del gran escriptor de les lletres catalanes Ramon Llull, de qui enguany es commemora el setè centenari de la seva mort. També hi havien d’incloure un neologisme i un aforisme o ensenyament moral, emulant la manera de fer de moltes de les obres de l’insigne escriptor.

El premi tenia tres categories, la primera, corresponent a 1r i 2n d’ESO; una segona, corresponia a 3r i 4t; finalment la tercera categoria per als alumnes de batxillerat. El guanyador de la categoria A correspongué a l’alumna de 2nA Berta Coll; l’accèssit es donà a l’alumna Anna Creus. S’endugué el premi a la categoria B l’alumne de 3rA Ïu Cortés i l’accèssit fou per a Marc Trias. El guanyador de la categoria C, dels batxillerats, fou l’alumne de 1r de BAT Nil Bonadona.
Tot seguit hi trobareu les redaccions guanyadores, per tal que pugueu pasar una bona estona llegint i vegeu el bon nivell dels nostres alumnes guanyadors, creadors d’uns textos imaginatius i ben escrits.
Primera categoria:

Segona categoria:
Tercera categoria:
A tots ells moltes felicitats, i vosaltres, pares, mares, alumnes i professorat, gaudiu de la lectura!
“Falcó de notícies”