Eleccions al consell escolar

La setmana vinent durem a terme un dels actes de participació més importants de la vida al centre, les eleccions al Consell escolar. Tal i com s’explica al web del Departament d’Ensenyament, «El Consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc. En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.».

Us recordem els dies i hores relatius a les votacions dels diferents sectors:

• Alumnat: el dimecres, 24 de novembre de 2021, entre les 8.15 i les 15 h en el cas de l’ESO i el Batxillerat, i entre les 15.15 i les 20.00 h en el cas dels CFGM i CFGS (la votació s’ordenarà seguint les indicacions del professorat) al vestíbul.
  • Mares i pares: el dimecres, 24 de novembre de 2021, entre les 16.30 i les 19.00h a la sala de l’AMPA del centre.
  • Professorat: el dimarts, 23 de novembre de 2021, en Claustre, entre les 16 i les 18 h, a la Biblioteca.

En representació del sector de l’alumnat al Consell escolar comptem amb un membre, i cal renovar-ne tres. Per aquesta renovació tenim cinc candidats:

• Sukhmanpreet Kaur (2n C)
  • Guerau Caballé i Vilà (3r A)
  • Abril Blanquez Calls (2n Batxillerat A)
  • Martí Garcia Font (2n B)

En representació del sector de mares i pares comptem amb un membre, i cal renovar-ne dos representants. Per aquesta renovació comptem amb tres candidates:

• Susanna Casellas Planas
  • Agnieszka Monika Figorska
  • Annia Vicaró Font

Aprofitem per expressar el nostre profund agraïment als membres sortints dels diferents sectors del consell escolar i a totes les persones que han fet un pas endavant per prendre el relleu en les vacants del seus respectius sectors.