Cafè filosòfic a l’institut

El Dia Mundial de la Filosofia, segons la UNESCO, és el tercer dijous del mes de novembre i se celebra per commemorar la mort de Sòcrates, un dels filòsofs més importants de la història de la filosofia. Aquest any, s’ha celebrat el dijous 18 de novembre del 2021 i a l’institut no hem volgut passar-ho per alt.

Aquest divendres al matí, 19 de novembre, els alumnes de 1r de batxillerat hem anat a la biblioteca de l’institut hi hem dut a terme un cafè filosòfic supervisat per la nostra professora de filosofia, l’Imma Casanova. Hem tractat el tema de “La vida i el seu significat” i el debat ha estat conduit per quatre alumnes. Al final, hem pogut gaudir d’un petit esmorzar i tots ens ho hem passat tan bé que creiem que l’activitat s’ha de repetir!

Núria Castillo i Farrés. 1r de Batxillerat