Donar sang, rebre vida!

Preparat i preparada per ajudar a aquells que et necessiten?

Som els alumnes de 4t d’ESO i estem col·laborant amb el Banc  De Sang i Teixits a la campanya de Donació de sang del nostre municipi.

Amb aquest voluntariat hem après que és molt  important conèixer la necessitat de donar sang i, així, volem transmetre la nostra il·lusió de participar en un projecte que pot millorar la vida de moltes persones. Nosaltres no podem donar sang. Per això, necessitem la teva generositat i cooperació el dia de la donació, perquè tal com diu el nostre eslògan: DONAR SANG, REBRE VIDA!

Us esperem aquest dijous, 04 de març, de 5 a 9 de la tarda a La Burés.

Què hem de fer per donar sang atenent les mesures antiCOVID-19?

• S’ha de demanar cita. Aquí et facilitem l’enllaç: https://www.donarsang.gencat.cat/ca/
  • És obligatori l’ús de la mascareta.
  • Et mesuraran la temperatura a  l’entrada.
  • Et demanarem que et desinfectis les  mans amb gel hidroalcohòlic.

Un cop hagis fet la donació, et servirem un petit refrigeri per recuperar forces i t’oferirem un recordatori fet per nosaltres, per agrair la teva col·laboració.

Recordeu: DONAR SANG, REBRE VIDA! No hi falteu, si us plau!  La vostra col·laboració és essencial.

Els alumnes de 4t d’ESO, voluntaris del Banc de Sang