Anem a l’escola Pompeu Fabra! Projecte de Tu a Tu: Internet Segura

Des de la matèria d’Aprenentatge i Servei, els alumnes de 4t d’ESO estan duent a terme diverses activitats voluntàries destinades a prendre consciència de la importància i la necessitat de la generositat amb l’objectiu de la millora de la nostra societat.
Els alumnes que van decidir participar en el “Projecte De Tu a Tu” proposat pels Mossos d’Esquadra, van iniciar el seu voluntariat amb una formació sobre els perills de les xarxes socials i la manera d’evitar-los. Amb els coneixements adquirits, van confegir un taller destinat a alumnes de 6è de primària de les escoles del municipi.
Aquest divendres, 26 de febrer, els nostres alumnes han presentat el taller als alumnes de 6è de l’Escola Pompeu Fabra. L’experiència ha estat molt enriquidora i gratificant tant pels alumnes de l’institut com pels alumnes i docents de l’escola. Agraïm a l’Escola Pompeu Fabra la seva col·laboració en aquest projecte per tercer any consecutiu i per la seva, sempre, bona acollida i ben entesa malgrat les dificultats afegides d’aquest curs.

Als nois i noies de 4t d’ESO, moltíssimes felicitats per la feina ben feta!