“Sigues tu” ofereix càpsules formatives per a famílies amb fills i filles adolescents

Per segon any consecutiu el nostre Institut participa en el programa “Sigues tu”  que, impulsat per Dipsalut (Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona) promou, entre els infants i els adolescents, estils de vida saludables i respectuosos amb l’entorn a partir de les habilitats per a la vida i el sentit de coherència. És per això que al llarg d’aquest curs escolar s’han programat una sèrie d’activitats i tallers, conduïts per professionals del món de l’educació, el lleure, la psicologia i la salut, amb l’objectiu de desenvolupar habilitats psicosocials entre els alumnes perquè puguin tenir més control sobre la seva salut i afrontar de manera positiva els reptes que han de superar en el seu dia a dia. Els professors de l’Institut també hem rebut una breu formació amb l’objectiu de conèixer aquest programa i facilitar el seu desenvolupament.

Un altre dels objectius d’aquest programa és facilitar a les famílies espais de reflexió sobre la salut dels seus fills i estratègies per afrontar el procés de desenvolupament dels infants com a persones. Des d’ara fins al mes de maig el programa “Sigues tu” ofereix a les famílies dues formacions en línia on, de la mà de professionals experts, es donaran recursos i eines que serveixin per establir normes i límits, obrir canals de comunicació i, en definitiva, millorar el clima familiar. Les dues càpsules formatives són les següents:

• Com acompanyar els adolescents en l’ús de les xarxes.
  • Com podem millorar la comunicació amb els nostres fills i filles adolescents.

Aquestes sessions, que són gratuïtes, s’aniran oferint, un cop a la setmana fins al mes de maig. Cal inscripció prèvia.

Per a més informació i inscripció podeu dirigir-vos a “Sigues tu famílies”.