Concurs de Relat Breu de la COCA-COLA, 2012

Els alumnes del grup  +de8 de 2n d’ESO han participat al Concurs de la Coca-Cola de relat breu, en les categories de llengua catalana i de llengua castellana. El concurs de la Coca cola és un dels més antics que es convoquen en l’àmbit de la creació literària, i els alumnes del nostre centre hi ha participat com cada any.
El dissabte 17 de març va tenir lloc la prova de català a l’edifici de la Politècnica de la UDG. El Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, el senyor Albert Bayot, va inaugurar l’acte i va obrir el sobre on hi havia la frase que els concursants havien de fer sortir al text: “No sé què hauria passat si mai no hagués llegit aquell llibre …”.
En aquesta categoria hi van participar els alumnes: Alba Artigas, Judit Costa, Nil Bonadona, Aniol Bosch, Guillem Coll i Arnau Puig. Aquests alumnes van rebre un llibre com a obsequi per la seva participació al concurs.
El dissabte 24 va tenir lloc la prova de castellà també al campus de Montilivi, i van participar-hi els alumnes: Judit Costa, Alba Artigas i Adán Estrada. En aquest cas, la frase que havia d’aparèixer al relat era: Vigila con el payaso chiflado. Fue él quien cometió el error. En aquest cas, als alumnes assistents se’ls va regalar una funda per a l’ordinador.
Agraïm la participació dels pares i mares que van acompanyar els alumnes i l’esforç d’aquests alumnes per haver participat en el concurs en nom de l’Institut, i els encoratgem a continuar escrivint.
Els alumnes  de 1r van fer també un assaig d’aquesta prova amb l’objectiu de conèixer el mecanisme de la prova. Esperem que els serveixi de preparació per al curs vinent i que s’animin a participar-hi.

EQUIP DE REDACCIÓ