Activitats extraescolars: lúdiques i interessants

L’AMPA de l’institut ha organitzat per al curs 2016-2017 un munt d’activitats per als alumnes que es duran a terme a les tardes a l’institut. Són pensades per aquells alumnes que tenen ganes de passar-ho bé mentre aprenen, i fer-ho en un context diferent del de les aules.
Des de les converses en anglès en un grup petit, fins al taller de tècniques d’expressió i comunicació, tan actual i tan necessàries en alguns àmbits escolars, com les presentacions de treballs de recerca o de projecte, fins a presentacions orals múltiples i variades. Des d’un taller de ràdio fins a un taller de cuina senzilla i econòmica, o com aprendre a fer música amb l’ordinador, passant per tallers de hip hop o zumba.
En les imatges de sota veureu el cartell amb les activitats, ja tancades i programades. Per més informació poseu-vos en contacte amb l’AMPA a través del correu que trobareu en una pestanya a la dret en aquest mateix espai web.

“Falcó de notícies”, 14 de setembre 2016