Sigueu benvinguts!

Dilluns al matí, a primera hora, els nois i noies que aquest curs comencen els estudis d’ESO al nostre institut van aplegar-se a l’auditori per escoltar la benvinguda que els van donar el grup de tutores, i tot l’equip directiu. La directora del centre, Roser Sidera, els va dirigir unes paraules especialment pensades per a ells.

Fetes les primeres presentacions i les primeres recomanacions bàsiques, els alumnes es van agrupar segons el grup al qual pertanyen , A, B o C, es van reunir amb la tutora i després de rebre les instruccions necessàries que hauran de tenir en compte per poder ser bons estudiants i tenir un comportament adequat, van fer una visita per l’institut. Un centre que a hores d’ara veuen com massa gran i que d’aquí a quatre dies comptats no se’ls farà gens estrany perquè ja l’hauran fet seu.
Benvinguts tots al curs 2016-2017!
“Falcó de notícies”, 13 de setembre 2016