Taquilles i Boc’n’roll

Us informem que la gestió per poder llogar una de les taquilles de l’institut, que corre a càrrec de l’AMPA, es realitzarà els dies 19 i 20 de setembre, de les 8 a les 10 del matí. Com que no hi ha taquilles per a tots els alumnes del centre, es recomana que es comparteixin, d’aquesta manera també es reparteix el cost. Busqueu un company per compartir, així farem possible que tots els que en vulgueu en pogueu tenir.

Una altra informació interessant per a les famílies que no vau poder assistir a la reunió de l’AMPA és que l’agenda per als alumnes que són socis és gratuïta, i els que no en sigueu us costarà 4 €. Així mateix l’AMPA facilitarà que tots els alumnes puguin tenir un embolcall reciclable, com és el BOC’N’ROLL. Per als socis serà gratuïta, i per als que no ho siguin té un cost de 6 €.
“Falcó de notícies”, 14 de setembre 2016