NOTA DE PREMSA DE L’INSTITUT RAFAEL CAMPALANS D’ANGLÈS

PRIMER PREMI PER ALS ALUMNES DE L’INSTITUT RAFAEL CAMPALANS D’ANGLÈS EN EL  1r CONCURS DE PROGRAMACIÓ PER A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (http://www.programa-me.com/). REALITZAT A L’INSTITUT BAIX CAMP DE REUS.

El passat dimarts 27 de març es va celebrar a l’institut Baix Camp de Reus la fase regional del primer concurs nacional de programació amb la participació de 14 centres de tot Catalunya i Aragó.

El concurs anava destinat a tots els alumnes que estiguin cursant primer o segon del CFGS (Cicles Formatius de Grau Superior) en l’àmbit de la informàtica.
La competició es va realitzar per equips formats per tres estudiants. Els participants havien de competir durant 4 hores intentant de resoldre deu problemes utilitzant els llenguatges de programació C, C++ o Java. La solució dels problemes es responia mitjançant un jutge automàtic. L’equip guanyador era aquell qui resolia més problemes en aquest interval de temps.
L’Institut Rafael Campalans d’Anglès va presentar dos equips: Hamsterdam format pels alumnes Joan Casadellà Oller, Isaac Rossell Ripoll, Néstor Lucas Candanedo i Bock-DAM format pels alumnes Eudald Rossell Vivó, Joan Carles Cairó, Julià Soler Planagumà.
L’equip Bock-DAM van ser els primers classificats, en resoldre 6 dels 10 problemes  del concurs. Això els ha obert la porta, com també als segons classificats (INS Joan Brudieu de la Seu d’Urgell), per presentar-se al concurs nacional que es celebrarà a Madrid el dia 5 de juny, al qual ben segur que prendran part.