MATRÍCULA DE LES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU)

MATRÍCULA DE LES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU) del 16 al 31 de maig de 2018
Els alumnes que hagin aprovat segon de batxillerat en l’avaluació ordinària (maig) podran formalitzar la matrícula de les PAU per a la convocatòria de juny de 2018 entrant al portal Accesnet
Per a la matrícula els alumnes necessitaran el DNI, NIE o passaport i el codi accesnet que es van crear en el moment de formalitzar la prematrícula.  Un cop finalitzada la matrícula s’han d’imprimir el full de matrícula on constaran les matèries de les quals s’han matriculat i les taxes a abonar.
L’últim dia de pagament de les taxes és el dia 31 de maig.
Pel que fa als alumnes que aprovin segon de batxillerat a la convocatòria extraordinària (juny) hauran de formalitzar la matrícula de la convocatòria de les PAU del setembre de 2018 del 12 al 24 de juliol entrant també al portal Accesnet seguint les mateixes instruccions que s’han mencionat anteriorment.
Per a més informació sobre les PAU, consulteu el web http://universitats.gencat.cat/ca/pau/calendari_pau/