Instruccions SETMANA BLANCA

Ja s’acosta la setmana BLANCA! la setmana del 27 al 31 de gener de 2020 l’INS Pere Borrell organitza la setmana blanca, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència. Aquestes estaran centrades principalment en la pràctica esportiva on els alumnes faran esquí o snowboard a Masella, activitats esportives al poliesportiu, dansa hip-hop al Dansart i Tallers de diferents àmbits al centre. Podeu consultar els detalls del funcionament de les activitats i altres informacions a les instruccions que trobareu a continuació:

Instruccions MASELLA
Instruccions POLIESPORTIU
Instruccions Tallers i dansa

Si teniu algun dubte podreu consultar-lo amb els/les tutors/es.

L’alumnat que fa l’activitat de neu a Masella té inclòs el dinar (entrepà fred). Per poder adquirir els tiquets del dinar caldrà recollir-los a la consergeria de l’institut la setmana vinent (del 20 al 24 de gener) en horari de 15.15h a 21h. Cal que reculli els tiquets un familiar de l’alumne major d’edat.
Els forfets es donaran el primer dia a l’autobús. Tant els forfets com els tiquets dels entrepans són responsabilitat dels alumnes i els han de guardar i portar cada dia. En cas de pèrdua o oblit no se’n donaran uns altres.

• En cas de no fer ús del transport per anar o tornar a Masella, caldrà que feu arribar al tutor/a del vostre fill/a la següent autorització degudament omplerta i signada com a molt tard divendres 24 de gener:

Autorització no transport MASELLA

• Si veniu a recollir el vostre fill/a a Masella un dia puntual haureu d’omplir l’autorització que trobareu a continuació:

Autorització recollida MASELLA

Volem que la Setmana Blanca serveixi per gaudir de la natura, de l’esport i de la cultura, i per relacionar-se amb els companys i companyes. Cal fomentar la convivència, i evitar les rivalitats i la no participació. Aprofitem per recordar que és una activitat lectiva i que l’assistència és obligatòria. Gràcies per la vostra col·laboració!

Gaudiu molt de la setmana blanca!

Cordialment,

INS PERE BORRELL