Els Mitjans Audiovisuals ofereixen suport a Educació programant contingut educatiu

El Super3 tindrà un nou espai per acompanyar els estudiants durant la crisi del coronavirus

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el Departament d’Educació han arribat a un acord per oferir material educatiu a través dels seus mitjans televisius i radiofònics dirigit als estudiants confinats per la crisi del coronavirus. Aquestes propostes s’afegeixen a la programació especial que ofereix aquests dies el canal Super3 per acompanyar els súpers que són a casa amb continguts divulgatius i amb accions de participació.

La ràdio pública també es posa al servei de la comunitat educativa per evitar la bretxa digital entre els alumnes que no tenen connectivitat a casa amb ordinador, però que en canvi sí que disposen d’altres dispositius com un mòbil i escolten la ràdio en FM

Dins de l’acord, a Catalunya Ràdio es farà ressò durant la seva programació dels continguts pedagògics que el Departament d’Educació posa a l’abast de la CCMA i divulgarà les eines i accions telemàtiques adreçades als alumnes.

Propostes

TVE estrena un programa educatiu per a nens de 6 a 16 anys

TVE estrena aquest dilluns Aprendemos en casa, un programa amb continguts educatius destinat als alumnes d’entre 6 i 16 anys que estan confinats a casa per la pandèmia. A Clan s’oferiran els continguts orientats als alumnes de primària, en tres franges: de 9 a 10 h el programa s’adreçarà als nens d’entre 6 i 8 anys, de 10 a 11 h als d’entre 8 i 10, i d’11 a 12 h als d’entre 10 i 12. L’emissió passarà després a La 2, que de 12 a 13 h emetrà els continguts pensats per als estudiants d’entre 12 i 14 anys, i de 13 a 14 h als que en tenen entre 14 i 16.

Notes de premsa originals: