ACTIVITATS DE NEU (fons)

1 ACTIVITATS DE NEU

Esquí de fons (La Llosa)

Inscripció a l’activitat:

Les inscripcions a esquí de fons s’han de fer omplint aquest formulari. Si necessiteu ajuda per omplir-lo o si teniu dubtes, podeu venir els dimecres de 16 a 18 h a la biblioteca de l’institut i un professor us ajudarà. La data límit per fer les inscripcions és el 8 de desembre. En cas de no fer les inscripcions dins del termini establert no es garantitza la reserva de la plaça.

Preu:

Preu pack esquí de fons: 190€ (inclou autobús, assegurança, forfait, material i curset. En aquesta activitat no és possible separar les opcions).

Descripció:

Els alumnes i professorat acompanyant sortiran de l’aparcament del convent i aniran en autobús a les pistes, on recolliran el material. Tots els alumnes faran 3 hores de curset (obligatori). La resta del temps podran esquiar lliurement per les pistes. Els professors/es es quedaran al punt de trobada per si es produeix algun incident. Hora de sortida: 8.35 h i hora aproximada  d’arribada: 17.20 h.

Per poder dur a terme aquesta activitat cal un mínim de 25 alumnes inscrits. En cas contrari, no es podrà realitzar. Per si de cas això passa, especifiqueu al formulari en línia quina activitat d’entre totes les ofertades voleu triar com a segona opció.

NOTES:

En la quota de material i activitats d’inici de curs d’ESO i de Batxillerat incloïa 10€* en concepte de primer pagament de setmana blanca. Aquest import ja està descomptat en els preus que trobaran a les descripcions de la WEB i al FORMULARI.

*Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.

En el cas dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD la quota de material i activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte d’activitats de setmana blanca i per tant el formulari els calcularà aquests 10€.

Per al cicle de CAFEMN l’activitat de neu és obligatòria i estava inclosa íntegrament en la quota de material i activitats d’inici de curs, han d’omplir el formulari per a tenir les dades, però no se’n derivarà cap pagament.

Els socis de l’AMPA tenen un descompte de 25€ en l’activitat d’esquí de fons.

Durant tota la setmana, l’horari de matí del transport escolar serà el mateix que durant el curs i el de tornada serà a les 17.30 h. des de l’aparcament del convent.