Premis Astrobanyoles

Divendres dia 15 es va celebrar l’acte de lliurament del Premi Astrobanyoles de Recerca i Divulgació Científica 2024 a la Llotja del Tint.
Felicitem des d’aquí la Maroua Chouiben, l’Emma Ceres, l’Arnau Bahí, en Roger Caro i tots els/les estudiants que han participat en aquesta edició.

Sortida d’Història de l’Art

Les alumnes d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat continuen aprofundint en el temari de la matèria amb visites al patrimoni artístic que tenim més proper. El dimarts 12 de març vam anar al Museu d’Art de Girona i vam gaudir d’una vistia guiada pel… Llegeix més»

Guanyadors de la Gimcana Científica

Felicitats als guanyadors de la Gimcana Científica de l’Institut Pere Alsius:

• 1r cicle
    • Lia Sala Sala (1r D)
    • Ariadna Vila Domènech (1r B)
    • Erik Pairó Serra (1r B)
    • Ian Martín (1r C)
  • 2n cicle
    • Valentina Doñate (3r B)
    • Haytam Haddouzi (3r B)
    • Yuxiang Chen (4t B)
    • Laia Jordà (4t B)

IFE AMIE

“L’aigua no cau del cel.” Sota aquesta frase s’estan fent activitats i projectes de conscienciació amb l’alumnat.
Des de l’IFE, s’ha fet una activitat ben aplicada a les nostres tasques de manteniment i que ha fet obrir els ulls sobre el consum d’aigua als nois i… Llegeix més»