MP05 – Activitats especialitzades de condicionament físic amb suport musical

Aquest mòdul es porta a terme a segon curs després d’haver realitzat el mòdul bàsic en el primer curs.

Aquest mòdul consta de dos unitats formatives, totes dues eminentment pràctiques, a desenvolupar dins de gimnasos.

• La primera unitat formativa és la continuïtat del mòdul de primer curs; s’hi veuen les activitats aeròbiques i de tonificació avançades i les noves tendències en aquest camp, totes elles amb suport musical. L’alumne/a practica, dissenya coreografies i dirigeix sessions de condicionament físic amb suport musical.
  • La segona unitat formativa s’introdueix a l’alumne/a a les activitats amb aparells cíclics, sempre amb suport musical. Ha de ser capaç al final del mòdul programar activitats, dissenyar coreografies i dirigir sessions amb aparells cíclics de condicionament físic amb suport musical.