Premiats a les PAU

Tres alumnes del nostre centre, Geda Requena Gatell, Marc Vidal Hernández i Mireia Gasco Agorreta, van rebre una Distinció en l’acte que va tenir lloc el passat 19 de juliol, a L’Auditori de Barcelona, presidit pel M. Hble. Sr. Quim Torra i Pla, president de la Generalitat de Catalunya, com a reconeixement per haver obtingut una nota superior a 9 a la fase general de les Proves d’Accés  a la Universitat ( PAU)  2019,  que es realitzaren els dies 12, 13 i 14 de juny.

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment aquestes distincions  per reconèixer públicament l’esforç dels/de les estudiants, així com la seva bona preparació en la realització d’aquestes proves.

Felicitem principalment als alumnes, però també a les seves famílies i professors que han fet possible aquests excel·lents resultats. Desitgem a la Geda, al Marc i a la Mireia una molt bona etapa universitària.