Sortida als Torrents de Valls

El passat dimecres 30 d’octubre, els i les alumnes de les optatives “Petites investigacions” de 1r d’ESO i “Conèixer l’entorn” de 2n d’ESO van realitzar una sortida al Torrent de la Xamora per tal de conèixer el seu estat ecològic. Aquesta sortida es realitza dins… Llegeix més»

Alumnes de 4t ESO visiten les empreses FM Logístics i Prat International Brands

El passat 31 d’octubre, els alumnes d’economia de  4t de la ESO van visitar les empreses FM Logístics i Prat International Brands.

Els alumnes participen en el concurs liderat per Vallsgenera, l’objectiu d’aquest projecte és que aquests aprenguin a resoldre un repte plantejat per una empresa… Llegeix més»

Castanyada, música i terror

El passat dijous 31 d’octubre vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada.
Aquest any, s’ha organitzat la segona edició del passatge del Terror. Els alumnes de l’optativa de teatre de 2n d’ESO, encapçalats per la professora Montse Vallès i la seva gran ajudant Montse Martí,… Llegeix més»

Sortides tutoria: 1r ESO a Alió

El passat divendres, 4 d’octubre, van tenir lloc les tradicionals sortides de tutoria. Alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO van realitzar caminades per indrets propers de l’Alt Camp. Amb aquestes excursions s’intenta promoure el companyerisme, l’esport saludable i, aquest any, la recolllida de… Llegeix més»

Dades de l’estació meteorològica del Narcís: Un estiu càlid

L’estació meteorològica del Narcís Oller  té la finalitat de conèixer la climatologia de la nostra ciutat i donar exemples reals de dades de fenòmens meteorològics. Tota aquesta informació està a la disposició per treballar en diverses matèries.

Les dades de l’estació meteorològica reflecteixen l’estiu càlid que… Llegeix més»