iEduca    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      AMPA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS  PERFIL DEL CONTRACTANT   PROJECTE DE CONVIVÈNCIA   DOCUMENTS DE CENTRE

JORNADES DE PORTES OBERTES

ESO: 17 i 18 de Març a les 18:30h.

Batxillerat: 13 de Maig a les 18:30h.

Cicles Formatius: 13 de Maig a les 19h.

Proves Accés Universitat (PAU) 2020

Aquí teniu tota la informació

***

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

CALENDARI DE LES PROVES AL CENTRE

ESPAI D’ORIENTACIÓ ACADÈMICA

No saps què estudiar quan acabis l’ESO? Fes clic aquí

LLIBRES CURS 2019-20

***

El Consell Escolar del centre aprova per unanimitat el nou Projecte Educatiu del Centre, el podeu consultar fent clic  AQUÍ

PREMI DE RECERCA JOVE DE LA GENERALITAT PER A TRES ALUMNES DE L’INSTITUT NARCÍS OLLER

L’INSTITUT TAMBÉ HA OBTINGUT PREMI PER LA SEVA TASCA DE FOMENT DELS TREBALLS DE RECERCA
Tres alumnes de Batxillerat de la promoció 2017-19 de l’Institut Narcís Oller han vist reconeguda la seva excel·lència en el Treball de Recerca per la Generalitat, que els ha concedit el… Llegeix més»

2n PROGRAMA DE RÀDIO DE 4t ESO-SIEI

Coincidint amb el dia mundial de la Ràdio, els alumnes de 4t ESo-SIEI us volem presentar el 2n programa que hem realitzat aquest trimestre.
Hem donat veu a persones ordinàries que fan coses extraordinàries del nostre institut, les voleu conèixer?
Blog del projecte de ràdio: https://blocs.xtec.cat/radiosieinarcisoller/persones-ordinaries-que-fan-coses-extraordinaries/

Llegeix més»

Àngel Burgas visita els alumnes de 1r ESO

Un any més, l’autor del llibre de lectura de 1r ESO de l’assignatura de llengua catalana, Àngel Burgas. Ha vingut a fer una xerrada als seus lectors i lectores.
Els i les alumnes han pogut fer un reguitzell de preguntes i inquietuds a l’escriptor, referents a… Llegeix més»

Visita a la Residència de gent gran “Jaume I” de l’Espluga de Francolí

El passat dijous, 12 de desembre, les alumnes de 1r del CFGM d’Atenció a Persones amb Dependència van anar a visitar la Residència de gent gran “Jaume I” de l’Espluga de Francolí. Aquesta és una de les Residències de referència, perquè va ser una de… Llegeix més»

ALUMNES DEL CFGS D’E. INFANTIL VISITEN L’ESCOLA BRESSOL XIQUETS I XIQUETES

Els alumnes de 1r de CFGS d’Educació Infantil han tingut l’oportunitat de conèixer el projecte educatiu i el dia a dia d’una escola bressol.

La Marta Secall, directora de l’escola “Xiquets i Xiquetes” de Valls,  va acompanyar els nostres estudiants per cadascuna de les dependències del… Llegeix més»

Batxillerats Científic i Tecnològic de visita a l’Institut Català de Ciències Fotòniques

El passat dijous dia 12 l’alumnat de Física dels Batxillerats Científic i Tecnològic van poder gaudir d’una experiència molt enriquidora a l’Institut Català de Ciències Fotòniques al Parc Mediterrani de la Tecnologia ubicat a Castelldefels. Aquesta sortida es va poder fer gràcies al fet que alguns alumnes… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 4t D’ESO DE L’INSTITUT NARCÍS OLLER PARTICIPEN EN EL PROJECTE EFEC

Tots els alumnes de 4t d’ESO que imparteixen l’assignatura d’Economia en  l’Institut Narcís Oller, juntament amb la seva professora d’Economia Izaskun Luengo, han  participat en la primera de les tres sessions del projecte EFEC, Educació Financera a les Escoles de Catalunya.

Aquest projecte consisteix en… Llegeix més»

Visita de 2n CFGS d’Educació Infantil al Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la URV

L’alumnat de 2n del CFGS d’Educació Infantil  ha realitzat una visita al CRAI de la URV per consultar recursos que els poden ajudar a l’hora de realitzar el Projecte d’Atenció a la Infància. La visita també ha servit per conèixer els serveis que ofereix el CRAI… Llegeix més»

Visita dels alumnes de CFGS E.Infantil a l’exposició “Cinema i Emocions. Un viatge a la infància”

És possible viatjar a la infantesa? Podem tornar a sentir les emocions com quan érem petits? El cinema és, sens dubte, un dels mitjans més adients per aconseguir-ho perquè ens convida a un viatge on tothom té cabuda.
Els estudiants de 1r del CFGS d’Educació Infantil… Llegeix més»