Alumnes de 1r d’Atenció a les persones amb dependència visiten la Residència-llar de la Conca de Barberà

El passat mes de desembre, les alumnes de 1r curs del Cicle formatiu d´Atenció a les persones amb dependència van fer una sortida per visitar la Residència-Llar assistida per a gent gran “Conca de Barberà” de Montblanc. Van poder palpar de primera mà les instal·lacions… Llegeix més»

Xerrada amb l’escriptor Pau Joan Hernández

Ahir, 9 de gener, l’escriptor barceloní Pau Joan Hernàndez va visitar el nostre institut per fer una xerrada als alumnes de segon d’ESO al voltant del seu llibre El misteri de les quatre punyalades, que s’ha llegit aquest curs, en aquest nivell, en la matèria de… Llegeix més»

1r d’Integració social visita l’Escola d’Educació Especial Alba

El passat 19 de desembre l’alumnat d’Integració Social de 1r van anar a l’Escola d’Educació Especial Alba. Fa poc, el nostre alumnat va iniciar una projecte d’aprenentatge servei amb aquesta escola i només tocava conèixer els nois i les noies pels quals treballaran.
Va resultar un… Llegeix més»

1r BAT gaudeixen de Maremar i Toulousse Lautrec

Ahir, 13 de desembre, els i les alumnes de 1r BAT van fer una sortida a Barcelona organitzada pel departament de català i amb la col·laboració del departament de Visual i plàstica.
Al matí van assistir a la representació de Maremar, el musical de Dagoll Dagom que està… Llegeix més»

Reconeixement de l’ajuntament de Valls a la Comissió Lila del Narcís Oller

La Comissió Per La Igualtat – Comissió Lila- de l’Institut Narcís Oller ha rebut un dels premis Dolors Vives i Rodon convocats per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Valls, en la categoria d’activitats docents d’altres formats.

El curs 2017-18 l’institut es va adherir al programa… Llegeix més»

L’alumnat de cicles organitza tallers contra la Violència masclista

L’alumnat de CFGS d’Educació infantil i d’Integració Social va organitzar diferents tallers de conscienciació i sensibilització en el Dia Internacional contra la Violència vers les dones.

L’alumnat de tots els cicles formatius de l’institut va poder participar en aquestes dinamitzacions tan enriquidores i potents que va… Llegeix més»

La Comissió LILA organitza els actes del 25N

Aquest any, l’Institut compta amb una nova iniciativa: La Comissió LILA. Aquesta comissió, formada per alumnes i professores del centre, i encapçalada per la professora Rosa Arnau,  vetlla pel foment de les polítiques d’igualtat, l’educació en els valors de la coeducació, contra els estereotips sexistes.

Durant la… Llegeix més»