QUIRÓ    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      AMPA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS  PERFIL DEL CONTRACTANT   PROJECTE DE CONVIVÈNCIA   DOCUMENTS DE CENTRE

Novetatsmoodle - entorn virtual d'aprenentatgeEspai TAC edmodo logo-classroom Escola VerdaGEP BLOCPreparationCentreLogo_HorizontalFamilia i EscolaSom Guanyadors 2017

***

Jornades de portes obertes per a l’ESO

6 i 7 de març a les 19 h.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-20

ARXIUS:

Preinscripció ESO 2019-20 General

Preinscripció ESO 2019-2020 Baremació

Presentació de sol·licituds al centre: del 29 de març al 9 d’abril

(les preinscripcions presentades dins de termini tenen prioritat respecte les presentades fora de termini)

Horari per a la preinscripció:

• Matins:   de dilluns a divendres de les 9h. a 14h.

• Tardes :  dilluns i dimarts de 15.30h a 17h

Tramesa telemàtica: www.queestudiar.gencat.cat (preinscripció escolar), durant el període de presentació de sol·licituds. Cal imprimir el resguard que es genera, signar-lo, adjuntar-hi la documentació necessària i presentar-lo al centre demanat en primer lloc fins el dia 9 d’abril.

Llibres del curs 2018-19

***

El Consell Escolar del centre aprova per unanimitat el nou Projecte Educatiu del Centre, el podeu consultar fent clic  AQUÍ

Escalada al rocòdrom de l’AAEET

Els alumnes de l’assignatura optativa Esports a la Natura han anat a practicar al rocòdrom de l’AAEET diferents tècniques d’escalada.
Aquesta pràctica permetrà provar l’escalada al medi natural, activitat que es durà a terme més endavant, durant l’acampada de 2 dies que és la culminació del… Llegeix més»

Alumnes de Cant i batxillerat artístic visiten l’ESMUC i l’EOLIA

El passat dijous, 14 de març, els alumnes de 3r d’ESO i 4t d’ESO de l’optativa de Cant i les alumnes de Batxillerat escènic van fer una sortida a Barcelona, en concret a l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i l’EOLIA (Escola superior d’Art… Llegeix més»

L’Institut Narcís Oller pren el nom d’Institut Josefina Cardó durant el  dia 8 de març, en homenatge a les dones transformadores de Valls i Comarca

L’Institut Narcís Oller es dirà simbòlicament Institut Josefina Cardó durant el dia internacional de la dona treballadora. És una de les accions reivindicatives que la comissió lila del centre du a terme en favor de la igualtat de gènere i la promoció de les dones en tots els àmbits… Llegeix més»

Exposició de projectes creatius

Aquesta setmana podeu veure al vestíbul de l’Institut el projecte creatiu engegat per la professora de Llengua castellana Irene Calvo.  És tracta d’un treball del llibre de lectura de l’assignaura de castellà exposat de manera virtual al vestíbul de l’institut. Uns pòsters  amb un codi… Llegeix més»

El projecte conjunt de l’Institut Narcís Oller i l’Escola La Candela, premiat al Mobile World Congress de Barcelona

Es tracta d’una experiència de col·laboració transversal entre primària i secundària que va merèixer un dels guardons més prestigiosos del camp de les TAC en Educació L’Institut Narcís Oller va participar  conjuntament amb l’Escola de la Candela de Valls en la modalitat de “Projectes… Llegeix més»

Febrer musical

L’hivern, segons com, costa de passar. Però si pel mig hi ha bona música, les setmanes van rodant amb més facilitat.
Aquest mes de febrer el Departament de Música ha ofert als alumnes un parell d’activitats. La primera va ser el dia 5: els alumnes d’Anàlisi Musical… Llegeix més»