iEduca    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      AMPA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS  PERFIL DEL CONTRACTANT   PROJECTE DE CONVIVÈNCIA   DOCUMENTS DE CENTRE

NOVETAT1DEURES-ESTIU-232x300

LLIBRES DE TEXT 2020-21 (Compra i Retorn)

ITINERARI FORMATIU ESPECÍFIC CURS 2020/21

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/21

***

MATRÍCULA 2020/21 (Alumnat nou)

El primer que podeu fer és omplir el formulari. És important que realitzeu el formulari amb temps, ja que es demanen dades personals de l’alumne/a i dades de matrícula. D’aquesta manera tindrem les dades informatitzades per agilitzar el procés de matrícula i gestió documental.

ATENCIÓ: Un cop premeu ENVIAR al formulari, trobareu l’enllaç per descarregar-vos tota la documentació que cal presentar presencialment a l’institut. Per portar aquesta documentació ja plena haureu de demanar cita prèvia al telèfon 977 601 094.

Si premeu la imatge següent accedireu al formulari:

Pla d’Obertura del Centre – Juny 2020

NARCÍS EN LÍNIA

(aprenentatge virtual)

Des d’aquest portal podreu accedir als materials en línia que cada departament ha preparat per tal que els nostres alumnes puguin seguir amb la seva formació mentre duri el tancament del centre.

Per a l’accés directe feu clic: aquí

PORTES OBERTES VIRTUAL

Informació nous alumnes (optativitat, projectes, viatges, etc.):

Instal·lacions i Projectes

Batxillerat Científic i Tecnològic

Batxillerat Humanístic i Social

Batxillerat d’Arts Plàstiques, Imatge i Disseny

Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Dependència

Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil

Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social

Proves Accés Universitat (PAU) 2020

7, 8 i 9 de Juliol

INFORMACIÓ ACTUALITZADA MATRÍCULA PAU

***

Ja tenim aquí la nova revista escolar en anglès NO TEEN

Feu clic aquí per consultar

***

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

CALENDARI DE LES PROVES AL CENTRE

ESPAI D’ORIENTACIÓ ACADÈMICA

No saps què estudiar quan acabis l’ESO? Fes clic aquí

***

El Consell Escolar del centre aprova per unanimitat el nou Projecte Educatiu del Centre, el podeu consultar fent clic  AQUÍ

CONCURS DE FOTOGRAFIA DE NATURA I MEDI AMBIENT ESTIU 2020

Participa en les diverses categories penjant fotos a Instagram relacionades amb la natura i el medi ambient, etiquetant amb les etiquetes #insnarcisoller i:

1r i 2n d’ESO             #1Narcisconcursnatura
3r i 4t d’ESO              #2Narcisconcursnatura
BAT i… Llegeix més»

Disseny de mascaretes

El departament de visual i plàstica de l’institut ha realitzat un projecte amb els alumnes de 2n d’ESO dedicat al disseny de mascaretes pel confinament.
Esperem que gaudiu d’aquest vídeo demostratiu.

Serveis digitals de l’Institut

Per facilitar la feina a les famílies i alumnes, la nostra companya, Dèlia Gàmez, professora del departament de Biologia del Narcís Oller ens ha elaborat aquest videotutorial sobre com són els usuaris de correu de centre i com accedir al Moodle del centre.

Segur que us… Llegeix més»