QUIRÓ    DEPARTAMENTS       MOODLE      SECRETARIA      AMPA      PROJECTES   CICLES FORMATIUS  PERFIL DEL CONTRACTANT   PROJECTE DE CONVIVÈNCIA   DOCUMENTS DE CENTRE

Novetatsmoodle - entorn virtual d'aprenentatgeEspai TAC edmodo logo-classroom Escola VerdaGEP BLOCPreparationCentreLogo_HorizontalFamilia i EscolaSom Guanyadors 2017

Deures d’Estiu 1r de Batxillerat

Exàmens de Setembre 2019

LLIBRES CURS 2019-20

***

Preinscripció Batxillerat i Cicles Formatius (Arxius)

Preinscripcions a Cicles Formatius (WEB CF)

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-20

ARXIUS:

Preinscripció ESO 2019-20 General

Preinscripció ESO 2019-2020 Baremació

Presentació de sol·licituds al centre: del 29 de març al 9 d’abril

(les preinscripcions presentades dins de termini tenen prioritat respecte les presentades fora de termini)

Horari per a la preinscripció:

• Matins:   de dilluns a divendres de les 9h. a 14h.

• Tardes :  dilluns i dimarts de 15.30h a 17h

Tramesa telemàtica: www.queestudiar.gencat.cat (preinscripció escolar), durant el període de presentació de sol·licituds. Cal imprimir el resguard que es genera, signar-lo, adjuntar-hi la documentació necessària i presentar-lo al centre demanat en primer lloc fins el dia 9 d’abril.

***

El Consell Escolar del centre aprova per unanimitat el nou Projecte Educatiu del Centre, el podeu consultar fent clic  AQUÍ

Premiats a les PAU

Tres alumnes del nostre centre, Geda Requena Gatell, Marc Vidal Hernández i Mireia Gasco Agorreta, van rebre una Distinció en l’acte que va tenir lloc el passat 19 de juliol, a L’Auditori de Barcelona, presidit pel M. Hble. Sr. Quim Torra i Pla, president de la Generalitat… Llegeix més»

Matrícules d’honor i excel·lència

Aquest curs 14 alumnes de segon de batxillerat han acabat els seus estudis amb una nota global de 9 o superior. Les matrícules d’honor s’han donat a : Geda Requena Gatell, Laia Colina Fortuny, Pau Marquès Bové, Oriol Segú Rosa, Marc Vidal Hernández, Mireia Gasco… Llegeix més»

Mariona Escoda, del Narcís Oller, distinció Blanquerna de la Universitat Ramon Llull

Mariona Escoda Sendra, alumna de 2n de Batxillerat de l’Institut Narcís Oller, ha estat premiada en la XVI edició dels Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull amb la Distinció Blanquerna de la Universitat Ramon Llull pel seu treball de recerca: “En veu pròpia. Una… Llegeix més»

Mireia Gasco, premiada per la Societat Catalana de Química

Mireia Gasco Agorreta, alumna de 2n de Batxillerat Científic de l’Institut Narcís Oller, ha obtingut una menció honorífica  de la Societat Catalana de Química, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, pel seu Treball de Recerca “Fotosíntesi artificial: optimització de les condicions de pH per a la… Llegeix més»

Dia escolar de les matemàtiques

El passat divendres, 17 de maig, el Departament de Matemàtiques de l’Institut Narcís Oller va celebrar EL DIA ESCOLAR DE LES MATEMÀTIQUES.
En aquest dia es recorda el naixement de Pere Puig Adam, Professor de pedagogia i de matemàtiques que en modernitzà l’ensenyament.
El Departament de Matemàtiques… Llegeix més»