Graduació de batxillerat i CF

El passat divendres 26 de maig, al Centre Cultural de Valls, es va celebrar l’Acte de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat i de 2n dels CF de grau mitjà i grau superior del nostre institut.

Es va fer lliurament dels diplomes i orles a l’alumnat dels cicles d’Atenció a les persones amb dependència, Integració
social i Educació infantil
I a l’alumnat de 2n de batxillerat A, B, C, D i E, a càrrec dels respectius tutors i tutores.

Un moment destacat va ser el lliurament dels diplomes als alumnes que han obtingut Matrícula d’honor aquest curs. Les matrícules de batxillerat van ser per Najlae Essadiki Ziani, Gabriel Fernández Raventós, Montse Ferré Vazquez, Héctor Lozano Martínez, Natàlia Piñas Parés i Maite Rué Llorach.

També es lliuraren els premis de Matrícula d’honor de Cicles Formatius a Abril Espinosa Oliver i Jorge Rodríguez Albares, del Cicle de grau superior d’Educació Infantil i d’Integració Social. Així mateix es lliuraren els premis de Reconeixement acadèmic de Cicles formatius a Neida Navarro Soriano i Anna Vilalta Boixet del Cicle de grau mitjà d’Atenció a les persones amb dependència i a Eva Montiel Martínez i Adrián Villar Martínez, del Cicle de grau superior d’Educació Infantil i d’Integració Social respectivament.

Finalment, el director de l’Institut, Andreu Dexeus, va pronunciar unes paraules dirigides als alumnes que es graduaven en què els va encoratjar en el nou camí que ara inicien. També va dedicar unes paraules d’agraïment a cadascun dels professors que es jubilen a final d’aquest curs: Emilia Molas, Joan Prats i Jaume Bartolí, que van dedicar unes paraules al públic assistent.

L’acte va ser conduït per Mònica Rius, exalumna del centre, i va comptar amb les actuacions de la Coral de l’Institut Narcís Oller.

L’enhorabona a tots els graduats i premiats, els desitgem el millor, així com als professors que han arribat a la seva
jubilació.