Graduació de 4t d’ESO

Divendres passat, 9 de juny, es va celebrar l’Acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO al Centre Cultural de la nostra ciutat..

Es va fer lliurament dels diplomes i orles a l’alumnat a càrrec dels respectius tutors i tutores; Judit Foraster, Montse Vallès, María Giménez, Anna Garcia i Jaume Pedra.

Alumnes i tutores van dedicar unes paraules als companys/es, professors/es i públic assistent.

Un moment destacat va ser el lliurament dels diplomes als alumnes que han obtingut els Premis d’excel·lència personal i acadèmica.
Els premiats i premiades van ser:
De 4t ESO A per a Ramon Casas, Elena de Sande, Elena Niculae.

De 4t ESO B per a Morad Louzati, Quim Rovira, Marina Barreto, Martina Madico, Noelia Simeon

De 4t ESO C per a Ilham el Khanfri, Helga Queralt, Madelyn Chacon.

De 4t ESO D per a Ènia Sanahuja, Àneu Sanahuja i Elsa Cayuela.

Finalment, el director de l’Institut, Andreu Dexeus, va pronunciar unes paraules dirigides als alumnes que es graduaven en què els va encoratjar en el nou camí que ara inicien.

L’acte va ser conduït pel coordinador pedagògic Jordi Mateus i va comptar amb les actuacions d’alumnes de 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i de la Coral de l’Institut.

L’enhorabona als graduats i premiats: a tots i a totes els desitgem el millor i molta sort i èxits per al futur.