Tasques de suport a diferents esdeveniments esportius

Aquests últims mesos l’IFE AMIE, dintre el mòdul MP17, hem pogut dur a terme diferents tasques de suport a diferents esdeveniments esportius:

Junt amb el Consell Esportiu de l’Alt Camp, vam donar suport en l’assistència i a l’organització de la Trobada Esportiva d’Atletisme a les instal·lacions del Fornàs i a la Trobada Esportiva de cicle inicial a Vila-Rodona, i la fase intercomarcal de natació dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, juntament amb l’alumnat d’Ensenyament i Animació Socioesportiva l’institut Jaume Huguet.

Hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física, col·laborant a la 3a Caminada Popular a Masmolets organitzada per l’ABS Dr. Sarró Roset, el Pla Local i Inclusió Local (PLICS) de l’Ajuntament de Valls amb el suport de protecció civil i guàrdia urbana. Vam dur a terme tasques de suport en l’assistència de l’organització de l’esdeveniment, vam fer l’acompanyament, assistència i distribució dels assistents, fer l’atenció a les persones usuàries i lliurament de l’avituallament.

Junt amb el Club Bàsquet Valls i l’Associació Pro Inclusive Sports hem col·laborat en l’assistència tècnica de jornada d’inclubàsquet donant suport durant els partits, lliurament de l’avituallament, fent tasques de suport arbitral i puntuació.

Junt amb el Patronat d’Esports Municipal de Valls hem estat fent el suport en l’assistència a l’organització al 26è Criterium Ciutat de Valls.

Moltes gràcies a totes les entitats per deixar-nos col·laborar i gaudir aprenent noves experiències amb vosaltres.

#FP #IFE #SOMIFE #IFEAMIE #inclusió#ciclesformatius #insnarcisoller
#hoqueiclubvalls #insjaumehuguet #cetarragones #inclubasquet #escolasolc #icallipolis #pmevalls #cealtcamp #vallsajutament #cbvalls #AssociacióProInclusiveSports