3r d’ESO va de concert!

Avui 2 de març els alumnes de 3r d’ESO han assistit a un concert del Quartet Ruggieri, al Teatre Principal de Valls. Els alumnes han estat acompanyats per les professores: E. Kàtcheff, M. Porta i N. Candel.

El repertori s’ha presentat a la manera d’un menú de restaurant, on el primer plat ha estat format per música de Pachelbel, Grieg i Offenbach, el segon plat ha seguit amb Joplin, Mancini i Coulais, i el postre ha estat en mans de Lara i Villoldo, entre altres.

Concert 3r ESO

El Quartet Ruggieri el formen, Marcel Pascual i Francesc Sánchez, als violins, Albert Carbonell, a la viola, i Enric Prats, al violoncel. Tot l’acte ha estat narrat per l’Eva Garriga.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *