VII Olimpíada de geologia

El passat divendres 26 de febrer va tenir lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV la fase provincial de la VII Olimpíada Internacional de Geologia. S’hi van presentar 86 alumnes de nou centres diferents de la demarcació, dels quals 4 del nostre institut, acompanyats pel seu professor, A. Crusells.

P1110804     A Genera 13

Van ser en total dues proves, una d’individual, de caire teòric, i una per equips, de caire més pràctic. A partir d’aquestes proves se seleccionen els tres alumnes amb més coneixements geològics, els quals aniran a la fase final estatal que se celebrarà a Jaca el proper 9 d’abril. Val a dir que  Aitor Arjona, alumne de 2n de batxillerat,  va quedar en quarta posició, a les portes d’anar a la fase estatal. Una última fase és la final internacional, que enguany se celebrarà al Japó.

L’organització de l’olimpíada a l’Estat Espanyol corre a càrrec de l’AEPECT (Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra). Els alumnes participants van rebre un tríptic sobre l’elaboració d’un mapa geològic, un mapa geològic de Catalunya i una taula dels temps geològics com a regals de participació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *