Videotrucada amb companys del projecte Erasmus+ Go Green

El 29 d’abril, tres alumnes de 3r B hem fet una videotrucada amb els companys del projecte Erasmus+ Go Green. Durant la trucada, els diferents alumnes ens han explicat com funciona el reciclatge del plàstic en el seu país i ens han ensenyat les dades de residus de plàstic que tenen. També hem posat en comú l’activitat que vam fer a casa de comptar els plàstics que gastem en una setmana i hem parlat sobre maneres de com reduir aquests residus. Finalment, les alumnes representants d’Espanya hem preparat dos jocs online per tal de conèixer noves dades sobre el malbaratament del plàstic i perquè els estudiants estrangers coneguessin una mica més sobre la cultura catalana. A nosaltres ens ha agradat molt poder parlar amb aquestes persones malgrat la situació actual de la covid, hem après molta informació nova sobre els plàstics i hem pogut veure que generem massa plàstic i que s’ha de reduir. Esperem que l’any que ve poguem reunir-nos amb alguns dels alumnes que hem conegut avui en persona.

Moltes gràcies per haver-nos donat aquesta oportunitat!

Neus Feixas, Ona Quintana i Abril Pujol

… Més informació a la web del projecte