Orientolot 2021

Dilluns 12, dimarts 13 i dijous 15 d’abril es va celebrar l’ORIENTOLOT. Una activitat adreçada als alumnes de primer d’ESO amb l’objectiu de donar a conèixer les curses d’orientació. Aquest any i degut a la situació de pandèmia no es va poder celebrar com es venia fent habitualment, però sí que es van organitzar diferents activitats esportives (cursa d’orientació, atletisme i rugbi) a les pistes d’atletisme d’Olot.

La participació dels alumnes de 1r d’ESO de l’INS Montsacopa es va fer en tres dies. Així doncs, dilluns hi van anar 1r A i B, dimarts 1r C i D i, finalment, dijous 1r E.

L’activitat va estar organitzada per l’Escola Pia, l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament d’Olot, l’Escola Garrotxa Rugbi, el Consell Esportiu de la Garrotxa i l’IME, amb la col·laboració dels alumnes dels cicles formatius de grau mitjà i superior d’activitats físico esportives de l’Escola Pia, que van dirigir les diferents activitats.

El lloc de trobada o d’inici va ser les pistes d’atletisme, de 9.00 a 13.30h.

Es van formar 3 grups d’alumnes, els quals van poder practicar de forma rotatòria les tres activitats esportives proposades (iniciació al rugbi, diferents circuits d’orientació i diverses modalitats de proves d’atletisme).

L’activitat va anar molt bé, gràcies a la bona organització, col·laboració i participació de tothom i també pel bon dia que va fer.