Ja han arribat els estudiants polonesos a Olot

Aquesta setmana hem iniciat la primera part de la mobilitat Erasmus+ amb alumnes de l’institut V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. JANA PAWŁA II de Torun, Polònia. Aquesta mobilitat compta amb dotze alumnes polonesos i dotze alumnes de 4art d’eso del nostre institut i forma part del projecte “Exiles: Now and then”. A primera hora, hem donat la benvinguda als alumnes i professos polonesos i a continuació hem visitat llocs de memòria històrica de la ciutat d’Olot: el cementiri, el monument a Lluís Companys, l’església de Sant Esteve, el Triai i el monument als vençuts. Quatre alumnes de segon de batxillerat ens han fet de guies. Moltes gràcies Carme Arcos, Iria Fernández, Roger Dot i Lluc Pont. També hem tingut temps per passejar pel mercat setmanal i per pujar al volcà Montsacopa.