Esperant Mr. Bojangles

El divendres 1 de març, els alumnes de 1r de batxillerat varen assistir al teatre Poliorama de Barcelona per veure la representació teatral Esperant Mr. Bojangles, protagonitzada per Sílvia Abril, Lluís Villanueva –l’entranyable Ramon de la mítica sèrie Plats bruts− i Lua Amat, jove promesa de l’escena catalana.

Segons el seu director, Paco Mir, es tracta d’una dramèdia, una barreja de comèdia i drama, que conta la història d’una peculiar família que viu en un estat d’eufòria permanent, formada per tres membres: una mare amb una malaltia mental, un pare que l’estima amb bogeria i que l’acompanya fins on cal i una filla que es planteja com ho fan els altres nens per viure sense uns pares com els seus.

Els alumnes varen sortir bastant contents del teatre, no solament perquè l’obra va satisfer les seves expectatives sinó perquè també varen poder conversar amb els actors un cop acabada la funció.