La màgia de l’STEAM

El dia 11 de febrer és el dia Internacional de les Dones i les Nenes a la ciència. El grup STEAM del centre hem realitzat dues accions per despertar les vocacions STEAM (ciència, tecnlogia, enginyeria, art i matemàtiques) entre l’alumnat, especialment entre les nenes i noies.
Per una banda, l’alumnat de 1rESO A i B i l’alumnat de Tecnologia, Digitalització i Cultura Científica de 4t d’ESO han elaborat una biografia sobre dones rellevants de la història de la ciència i la informàtica. En aquest padlet podeu trobar tots els treballs que han elaborat els alumnes.

Per altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO han treballat el llibre “la màgia de l’enginyeria” i com a activitat final dues enginyeres, la Núria Santandreu i la Marta Gou, els han vingut a explicar en què consisteix la seva feina. Ha estat una activitat molt interessant que ha permès a l’alumnat descobrir un munt de possibilitats que no coneixien. En aquesta carpeta podeu veure totes les imatges.