Jornada MOTins. Festival MOT 2024

El passat 22 de febrer, dins el marc del Festival MOT 2024, va tenir lloc aquí a Olot la Jornada MOTins, que aquest any celebrava la seva
10a edició, titulada Des de dins, la literatura i el jo. Com és habitual, consisteix en una matinal dedicada a la literatura i destinada a alumnes de 3r i 4t d’ESO de tots els centres de la comarca de la Garrotxa. Hi varen participar uns 180 alumnes, 21 dels quals de l’INS Montsacopa, que varen poder gaudir de diversos tallers com per exemple ‘’Des de dins la màscara de fang’’, ‘’Soc una obra d’art’’ o bé ‘’Autoeditem(nos)’’, que es varen realitzar en diferents espais de la ciutat. L’acte, que es va iniciar i cloure a la sala El Torín, va comptar amb la presència de la il·lustradora i autora del llibre He caminat tots els carrers d’Olot, Clara Nubiola. Els alumnes s’ho varen passar d’allò més bé!