Informació organització curs 2020-21

En els enllaços següents trobareu el Pla d’organització de centre per al curs 2020-21 en el marc de la pandèmia per Covid-19, aprovat per unanimitat pel Consell Escolar en data d’avui, juntament amb una sèrie de documents complementaris:

Us informem també que les reunions d’inici de curs estan programades pels dies 23 de setembre (1r d’ESO) i 30 de setembre (resta de nivells). Hem triat aquestes dates perquè hem considerat oportú deixar un marge de temps per copsar el grau d’eficàcia de les mesures que s’han decidit adoptar i així poder extreure’n conclusions sobre com han funcionat durant els primers dies i rebre retroacció per part de les famílies.

Totes les reunions es faran telemàticament  per mitjà de l’eina Google Meet. El tutor o tutora us enviarà prèviament al vostre correu un enllaç des del qual us hi podreu connectar.

Finalment, ens agradaria deixar clar una sèrie d’aspectes que cal tenir present:

1. La informació que apareix en els mitjans de comunicació no sempre s’ajusta a la realitat. Els centres educatius actuem d’acord a les directrius marcades pel Departament d’Educació i que són publicades en els canals oficials, i no pas segons les declaracions dels polítics.
    2. Totes les mesures contemplades en aquest pla d’organització s’ajusten al marc legal establert pel Departament d’Educació.
    3. El PROCICAT està realitzant actualitzacions periòdiques de les mesures sanitàries en l’àmbit educatiu. Per tant, aquest Pla d’organització és un document viu, que també s’anirà actualitzant en funció del desenvolupament de la pandèmia i de les noves directrius que ens marqui el Departament d’Educació.
    4. No és cert que el Departament d’Educació contempli ràtios de 20 alumnes a l’educació secundària i postobligatòria.
    5. La dotació de reforç que ha rebut l’Institut Miramar és d’1 professor addicional.
    6. A data d’avui, encara queden 3 vacants de professorat de plantilla ordinària per cobrir.
    7. El professorat no ha estat sotmès a proves de PCR abans de l’inici de curs.
    8. Ha de quedar clar des del primer dia que no deixarem entrar cap alumne que no porti la mascareta posada o que presenti símptomes compatibles amb la Covid-19.

Per a qualsevol consulta, restem a la vostra disposició.