XIX Certamen escolar de lectura en veu alta, curs 2022-2023

Un any més tornen a sorgir la il·lusió i els nervis, a parts iguals, a l’hora de participar en aquest certamen que ja s’ha convertit en fita important del nostre centre.
Aquest any i, després de l’èxit que vam tenir amb la Gemma Ruiz l’anterior certamen, la participació en la preselecció duta a terme la setmana passada a nivell intern, ha estat molt més nombrosa i amb moltes ganes per part de una bona part dels nostres alumnes, tant de l’ESO com de Batxillerat.
Un any més, agrair aquesta participació tant als alumnes seleccionats per a representar-nos com a tots els altres que han volgut intentar-ho amb gran il·lusió.

Us convidem a veure el vídeo que s’ha preparat per celebrar el Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta.