XI Copa Cangur

El passat dijous 25 de gener els nostres alumnes de l’Institut Mediterrània van participar en la XI edició de la Copa Cangur celebrada a l’institut Pallaresos. La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques. Els equips estan formats per 7 alumnes de 1r i 2n d’ESO (categoria Cadet) o bé 7 alumnes de 3r i 4t d’ESO (categoria Júnior). En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles. És una cursa contra rellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs. Durant el desenvolupament de la prova els equips poden seguir en directe la seva puntuació i la de la resta dels equips. Es tracta d’un joc emocionant i divertit, amb les matemàtiques com a protagonistes.

El nostre institut va estar molt ben representat per 4 equips, dos de la categoria cadet i dos de la categoria júnior. Els alumnes que han participat han sigut: 1r ESO: Khalid Akechouch, Martí Carbonell, Leire Freixa, Magí Mestre, Arnau Ruiz i Ian Sánchez. 2n ESO: Abdellah AchahbarIlyas El Gazi, Noa Herranz, Daniel OlíasElliot Poux, Sara RafecasMirna Ramón i Héctor Valverde. 3r ESO: Marina de la CruzAlex del Valle, Ibrahim el FellahOleg Nin, Leinier Gotti, Dídac Guardiola, Dobrinya Kuznetsov, Paula Muñoz. 4t ESO: Igor Bonilla, Oriol Borrell, Pol Carreras, Francisco Marín, Guifré Santó i Marc Toldrà. I així, els nostres alumnes van poder gaudir d’una activitat pedagògica, lúdica i estimulant amb què van passar una estona divertida.

L’any que ve esperem repetir, amb moltes ganes, esperit d’equip, esforç i superació!

Us deixem més imatges del concurs en aquest enllaç.