Concurs Odissea

Un any més, l’alumnat de Llatí, Grec i Cultura Clàssica han participat en el Concurs Odissea, un concurs relacionat en el món grecoromà.

Durant tota la setmana passada, l’alumnat ha hagut de respondre unes preguntes que aquest any giraven entorn l’alimentació a la mitologia, a la vida quotidiana, a la història i institucions i a la literatura.
Durant tres dies, les nostres alumnes de segon de batxillerat han anat empatades a la primera posició. Ha sigut l’últim dia quan han desempatat i, finalment, han quedat en la posició 25. És molt bon resultat tenint en compte que ha participat un total de 496 grups i més de 1100 alumnes.
Voldríem felicitar el nostre alumnat humanístic, ja que hem tingut una participació molt activa i hem format un total de 26 grups!