Xerrades de llenguatge audiovisual

Durant aquesta setmana, en el marc del projecte sobre la pubertat, els alumnes de 2n d’ESO han assistit a les xerrades que els ha ofert l’Antonio Barrero del Festival Internacional de Cinema de Catalunya (FIC-CAT). Un any més, l’Antonio ens ha fet el favor de compartir el seu coneixement sobre llenguatge audiovisual i el cinema en general amb els nostres alumnes, per ajudar-los a elaborar el curtmetratge que serà el producte final del projecte del primer quadrimestre del curs. Les sessions, que han estat molt amenes, han costat d’una part formada per preguntes dels alumnes i d’una segona part durant la qual s’ha vist curtmetratges fets per escoles que s’han presentat en edicions anteriors del concurs.

Podeu veure més imatges de l’activitat en aquest enllaç.