Xerrada impressió 3D

Ens trobem a la recta final del projecte globalitzat “Grècia i les estrelles de 1r d’ESO”. La setmana passada, l’alumnat va construir el seu propi vas arcaic de fang, rèplica de l’original, que s’ha estudiat en profunditat.

Aquesta setmana s’ha treballat el disseny i la impressió en 3D. S’ha fet una sessió amb vídeos explicatius, i de pràctica amb programari de disseny en 3D, com ara Tinkercad i Sketchup. Aquí podeu veure alguns dels dissenys creats per l’alumnat.

La rèplica del vas arcaic també es pot fer en 3D. Ens ho ha demostrat l’ambaixador del programa d’innovació STEAMcat Enric Bolaño, que com en anys anteriors, ens ha ofert una xerrada sobre el disseny i la impressió en 3D, i ha imprès davant nostre alguns dissenys de vas arcaic. Per fer una ullada a les fotos de la xerrada, cliqueu aquest enllaç.